2 hafta önce 22 haftalık bebeğimi kaybettim. 15 saat sancı çektim. Yanınıza yedek kıyafet alın. Normal doğumda kanama çok oluyor iç çamaşırı alın. Ben ani yatmıştım hastanedeki bezleri kullandım ama şu külot şeklindeki bezler daha kullanışlı ped alın yanınıza kontrole git gel yaparken sürekli ayakkabı zor oluyor terlik götürün. 22 hafta erken bir hafta olduğu için bazı kadınlarda plasenta tam çıkamıyormuş bu yüzden 2 gün fazladan yattım ben. Evim yakın olduğu için eşim gidip alıp geliyordu lazım olanları siz yedekli gidin