gullu_7444 22 HAFTAKİK BEBEĞİMİN KALBİ DURDUGU İCİN YARİN ALİCAKLAR DAHA ONCE BASİNA GELEN OLDUMU YANİMA BİSEY ALMAMA GEREK VARMİ HASTANEDE YATİRİYOLAR Mİ
Seraymesut gullu_7444 basın saolsun 38 haftalikti benimki doğum diye gidip cenazesi ile geldim çok zor bı durum kolay deil 2 evladimda kaybettim ben başınız sağolsun
Nurellaaaaaaa1212 gullu_7444 canım bilgi veemediler mi sana yatıs yapılıyor yanına pijama al baska bir şey almana gerek yok refakatcın olsun. Dogumun 5 saat de sürebilir 15 saatte o yüzden yatıs yapabilirsin
Havin49_ gullu_7444 başınız sağolsun normal doğum ile alırlarsa 1 gece kalırsınız ama sezeryan olursan 2 gün kalıraın
Iremm2611 gullu_7444 başın sağolsun😞20 haftalık kaybettim bende ciddi anomalisi vardı. 24 saat sancı çektim ben normal doğum oldu ilaçla senin daha kısa sürer insallah yanına terlik pijama al hasta bezi de al özelde veriyolar ama devleti bilmiyorum
Iremm2611 Normal doğum olur senin de büyük ihtimal küçük bebekte sezeryan yapılmıyor gereksiz kesi olmasın diye. Doğumun sürecine bağlı benim uzun sürdüğü için 1 gece yattım doğumdan sonra 2-3 saat sonra taburcu olmuştum
ecendogan gullu_7444 benim de ilk doğumum sezaryen ama burda en sağlıklı olanın normal doğum olduğunu söyledi doktorum o şekilde ilerledik
ecendogan gullu_7444 çok geçmiş olsun rabbim acınızı hafifletsin inşallah benim de 17 haftalık bebeğimin kalbi durmuştu doktorlar sebep söyleyemedi yoktu kanama vs olmadı suni sancı ile normal doğum yaptırdılar kalan plesaenta için kürtaj yaptılar narkoz ile . Şimdi yine hamileyim 7 haftalık korkuyorum
ecendogan ecendogan bana doktor sabah gel öğleye doğru çıkarsın demişti ancak suni sancı etki etmedi açılmam hiç olmadığı için 1 gece kaldım 48 saat sonunda doğum yapabildim umarım süreciniz kolay geçer Allah yardımcınız olsun
nil777 ecendogan aynısı benim başıma geldi geçen hafta. Kanamam 9 gün sürdü. Sonrasında ne zaman adet oldunuz ve ne zaman denemeye başladınız acaba
gullu_7444 mt46 hyr hiç bişey demedi bende pıhtılaşma vardı zaten hem coraspirin hemde oksapar iğne kullaniyodum 3.cu bebek kaybedisim bu benim