hd_d doktor her şey normal demiş siz bekliyorsunuz? Veya ne duymak istiyorsunuz? Güvenmiyorsanız doktorunuzu değişitirin. Burda çok ciddi problemli insanlar var allah aşkına post açıp bir şeyler paylaşmak başka, sanki büyükk bir sorunmuş gibi yansıtmak başka. Burada sizin haftanızda olan ama bebeği çok daha zayıf gebeler var…