seymgncer 1 haziranda regl olmuştum bu ay olma ihtimali yok eşim yanımda değil ama temmuzda tatile gideceğiz falan ne zaman regl olacağım kesin olsun diye ovülasyon takibi yapıyorum bugün pikti muhtemelen yarın çatlar. 27 Haziran gibi regl olurum. temmuzda ovülasyon takibi yapmadan düzenli olarak iki günde bir değerlendirmeyi düşünüyorum. Kızımda ovülasyon testiyle ilk denemede hamile kalmıştım bu sefer iki ay kullandığım halde olmayınca biraz strese soktu beni🥲