gzdnrya AnayimBenAna_ Aslında sormak istedim zaten nereye gönderdiğiniz 😄 oğlum 5 yaşında saklamıştım hep ama şimdi 2.kız. Çevremde dağıtcak kimsede yok
AnayimBenAna_ gzdnrya bir arkadaşıma veriyorum güzel beğendiklerimi diğerlerinide atık kıyafet kutularına :)
gzdnrya _gecekusu bende saklıyordum 5 yaşında oğlum var. Ama 2.si kız 😅 şimdi mecbur hepsini dağıtıcam ama çevremde verebileceğim kimse yok
beyzzsenturkkk gzdnrya 2. giyiyo bu kızımdan sonra da ihtiyacı olana dağıtıp çocuk defterini kapatıcam😄