busrax_ Zay1998 Zay1998 maşallah ne güzel ilkinde tuttu. kaç aydır deniyorsunuz. bende letu klomen çatlatma iğnesi kullandım çok güzel yumurtalar büyüdü her seferinde ama gebelik olmadı
emin1333 busrax_ gonolf kılanın o daha iyi bende bu ilaçları kulandim ama hiç ise yaramadı en son golf kullandım çok şükür ise yaradı inşallah gerekte kalmaz sizde hamile kalırsınız
Zay1998 busrax_ 16 ay filan oldu canım bir sene olmayınca doktora gittik benim Amh değerim düşük çıktı iki kez rahim filmi çekildim sonra da tedaviye başladı doktorum
busrax_ emin1333 bende bu ilaçlar yumurta büyüttü sizde büyütmemiş miydi? yoksa kalite bakımından mı fark ediyor iğne ile ilaç
Zay1998 Olur inşallah canım vaktini bekliyordur ben bir de bu ay takviyeye başladım nbtlife fulllife içinde omega 3 qenzim q10 ve d3k2 vitamini var istersen sende alabilirsin genelde hamile kalmak isteyenler ve hamilelikte kullanılıyormuş
Zay1998 Zay1998 ben regli oldum canım bugün sabahta test yaptım yine silik ikinci çizgi çıktı ama regli oldum 🥺