busrax_ Zay1998 Evet çizgiyi gördüm canım bende bu günlerde hiç böyle net çizgi çıkmamıştı inşallah vardır ya
busrax_ Zay1998 kesin var ya çok net belli oluyor :) üst kapağı çıkarıp fotoğrafı buraya yükler misin canım daha net görünüyor bu sitede https://mutluresim.com/
Zay1998 busrax_ sağol canım cuma günü vericem büyük ihtimalle iki gün daha bekliyim dedim :) allahım isteyen herkese nasip etsin inşallah senin de hayırlı haberini bekliyorum
busrax_ Zay1998 Zay1998 maşallah ne güzel ilkinde tuttu. kaç aydır deniyorsunuz. bende letu klomen çatlatma iğnesi kullandım çok güzel yumurtalar büyüdü her seferinde ama gebelik olmadı