Zay1998 Çünkü benim regli günüm iğneden sonraki 13. Güne tekabül ediyor acaba iğnenin etkisinden dolayı gecikebilir miyim diye düşünüyorum
sevimlipandahii Zay1998 ben pcos olduğum için düzensiz görüyordum bazen 21 /25/28/30 gün arasında değişiyordu .galiba o gün döngümdu Ama doktorum 20 gyn süre verdi adet olursan yine gel olmazsan yine gel demişti
sevimlipandahii Zay1998 yok daha tedavi görüyorum 1 defa tek çatlatma iğnesi denedim 2 denemede yumurta büyümedi 3 denemede 25 mm oldu kendiliğinden çatlamasını bekledim tutmadı Bu 4 deneme ilacı kullandım bayramdan dolayı gidemedim adet olursam yine devam
busrax_ Zay1998 testin üst kapağını açıp atar mısın daha net görünür o zaman 13. gün varsa bence pozitiftir :)
Zay1998 busrax_ evet canım öyle yapınca çok daha net görünüyor ama şuan dışarıda olduğum için akşam atayım :))
Zay1998 sevimlipandahii hadi bakalım inşallah canım benimde Amh değerim çok düşük bu ay femarayla beraber çatlatma iğnesi kullandım