Sibelikra 1umutturyasamak tabii canım aynen öyle herşeyin hayırlısı olsun sağlıkla gelsinler gerisi de gelir
1umutturyasamak Sibelikra aynen öyle inşallah 37 38 de doğursam 40 a kadar beklmesek diyorum biandanda 40 a kdar bekleyelm diyorum nblm karmask duygular içersndeym rabbim yazmstr onlarn rızkının nzmn acılcagjnı o dha iyi blir bakalm nzmn doğucaklar sıpalarımız 😍😍
Havvam Son 40 gün çok şükür hersey hazır sadece temızlıkte oda camlar falan kaldı sığmıyorum fransız balkon arasına o yüzden annem ve yengem gelıp detaylı bi temizlik yapıcaklar burda son 40-50 yazanlara özenirdim ayy bende görecekmiyim dıye cok şükür rabbım herseyı yasatıyor nasipse ramazanın ilk günü oğluşum gelıyor🙏🏼
YsmnYsn 1umutturyasamak https://hizliresim.com/YQ729D Sabun var içinde. İsim etiketi henüz gelmedi. Kurdelanın ucuna takılacak isimlil
1umutturyasamak YsmnYsn ay cok güzel olmuş senmi yaptın yoksa hazrmı etiket matbadan bastrsaydn evinin yakınlarndan
YsmnYsn Mirom iyi yaptınız. Çoğunlukla alt üst takımlar ve tulum aldım. İlk bebek olduğu için acemilik olmuş olabilir 🤗 onun dışında gereken herşeyi aldık epeydir alışverişteyiz 🙈
YsmnYsn 1umutturyasamak ben yaptım dün bitti çok şükür. Aslında yaptıracaktım ama kadın bunun tanesine 6,5 lira dedi. Kapı süsü, hediyelik, tacı 550 lira tutuyodu. Ben hepsini 130 liraya mal ettim.
1umutturyasamak Sibelikra hızlıresim.com a yükle resmin altında forumlar yazan urlyi kopyla burya yapstr cnm
1umutturyasamak YsmnYsn cok ta güzel olmış bnce kendi yaptgn içine dha cok sinmiştir ve paran cebnde kalmstr kapı süsü flandamı yaptın
1umutturyasamak YsmnYsn bn 200 adet yapışkanlı 200 adet yapışkansız stcker bastrdm 15 tlye 🙃 Sn n 11 den nkdra bastrdn