YsmnYsn Mirom ben de öyle düşündüm teşekkür ederim. Ben sadece bi tane hastane çıkışı aldım. Mantıklı gelmedi.
Mirom YsmnYsn bende 1 tane alcam zaten sıcaklara denk gelcek birde abimizden var hepsi yeni duruyo bakalm onları giyebilcek mi baska neler aldın canm
1umutturyasamak YsmnYsn ozmn bekle35 36 yakadar bnm yardım edenim yok oyüzden yaptım agrlasrm kalır diye
1umutturyasamak YsmnYsn Sibelikra [url=https://hizliresim.com/pbpqVq][img]https://i.hizliresim.com/pbpqVq.jpg[/img][/url] [url=https://hizliresim.com/k9y3Rr][img]https://i.hizliresim.com/k9y3Rr.jpg[/img][/url] [url=https://hizliresim.com/YQ72Rj][img]https://i.hizliresim.com/YQ72Rj.jpg[/img][/url] şimdi acılır yeniden yükledim
1umutturyasamak YsmnYsn https://hizliresim.com/v6Ga4m https://hizliresim.com/oX50rb Sibelikra bunları bn yaptım dönencenn yerinemavi keçe dönücem
YsmnYsn 1umutturyasamak çokkkk güzel olmuşlar elinize sağlık ben de atmayı deneyeyim kullanmadım daha önce hızlıresim
YsmnYsn 1umutturyasamak https://hizliresim.com/YQ729D Sabun var içinde. İsim etiketi henüz gelmedi. Kurdelanın ucuna takılacak isimlil
1umutturyasamak Esraayse tesekkür ederm pakkette lokumda yapıcam inşallah eşim maaşını alsında ambalajcıdan paket markettende lokum alrm
YsmnYsn Mirom iyi yaptınız. Çoğunlukla alt üst takımlar ve tulum aldım. İlk bebek olduğu için acemilik olmuş olabilir 🤗 onun dışında gereken herşeyi aldık epeydir alışverişteyiz 🙈
Sibelikra 1umutturyasamak tabii canım aynen öyle herşeyin hayırlısı olsun sağlıkla gelsinler gerisi de gelir