Geçmişe keşke demek şeytandandır derler, benim keşkelerim de var elbette ama artık değiştiremeyeceği için düşünmüyorum…
Ama şimdiki keşkelerim;
Keşke kafamın içindeki sesleri susturabilsem,
Keşke bu kadar çok yorgun ve kırgın olmasam,
Keşke bazı canımı yakan anıları unutabilsem,
Keşke bu kadar duygusal olmasam,
Keşke avaz avaz susmasam da, bağırabilsem,
Keşke eski kendimi bulabilsem🥲