37deyim 36da basladı hafif morumsu çatlaklar, sarı kantaron sürdüm toparladı sanki. Göbegim en bastan beri asagıdaydı buyudukca baskıdan karnımın altında baslayınca korktum ama sarı kantaron sanırım çatlagın kalıcı olmasını engelledi insallah zararı yoktur