YavruKartal1903 Mutlulukgeldi Ortalık derin defne azradan geçilmiyor zaten 😀 kızım olsaydı Nevra olacaktı ama oğlum yolda. Nevra bana anlam olarakta çok güzel gelmişti. Hitabıda çok asil bence.
Mutlulukgeldi YavruKartal1903 eşimde senle ayni düşüncede cok aşil benim kizimda aşil biri olacak diyo😄
YavruKartal1903 Mutlulukgeldi Eşine bir şans vermelisin bence. Bi kaç kere Nevra hanım diye sesli sesli söyle bak nasıl güzel ve asil geliyor kulağa 😊
EsZe YavruKartal1903 yok hayır nevra idi dizide. Öldürdüğü kişinin alınlarına yazdıklarını hatırlayın 😊 ben zaten o diziden sonra nevra ismini beğenmeye başladım ve pek kimsede yok. Ama dediğim gibi eşime beğendiremiyorum malesef 😑
Mutlulukgeldi YavruKartal1903 bende biraz düşündüm aslında bebk ortak neticede ilk goz ağrımız olcak inşallah olmadi ilk bebeği o koysun 2. Yi ben koyim😊
YavruKartal1903 EsZe evet ya doğru diyorsunuz.neva kimdi peki niye aklımda öyle kalmış acaba 😀 eşinizi ikna edersiniz umarım. Çünkü Nevra gerçekten çok güzel. Kızmız olsa Nevra Deniz olacaktı ortak kararımız olarak.
Mutlulukgeldi YavruKartal1903 bizim ilk seçtiğimiz deniz di ortak karardı her seçtiğinizden vazgeçtik nevra da durdu artik😃