Mutlulukgeldi bir çok arkadaş gibi bende defne ismini beğeniyorum fakat şuan sadece benim çevremde bile bir çok kişi bu ismi bıraktığı İçin ben vazgeçtim ,düşünsenize aynı jenerasyonun nerdeyse yarısı aynı isim olacak 😬nevra güzel bir isim ve en azından cok kişide olmayacağı kesin ,tabii bu şahsi fikrim.RABBİM sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin İNŞALLAH