prensannesi__58 sudeates0658 perinotolojı doktoru da var ama asla sıra alınmıyor bende mecbur radyılojı ye gıdıcem 17 haftalıkken gıtsem sıraya alırlar mı yetısır mı
sudeates0658 prensannesi__58 ben 21 haftalıkken gittim hemen 22. Haftanın içine sıra verdiler yetişir sizinkide diye düşünüyorummm