aslans ben dıyoruk kı 16 17 haftalık olduğum zaman görsem hastaneye ucretlı doktorlar var ya ona gıdebılırım zaten dığerı öğlene kadar oluyor sanırım ordan ucretlı doktorda muayene olsam benı sıra almak ıcın yonlendıremez mı ılk hamılelıgımde öyle yapmışlardı ama 5 sene oldu halen o sekıl de yapıyorlar mı bılmıyrm ya