minikmucizem26 annekiz6141 benimde ilk cocugum 35 haftada ikinci cocugum 37 haftada erken doğdu…inşallah bunda 38 39 lari görürürüm diyorum bnde
kartanesi___ annekiz6141 yoktur inşallah ya anneler hisseder ama için rahat etsin diye doktora git bence
Dygkyz Ben de 31+5 im daha çok erken ama nedense o kasılma ağrı erken başladı çok korkuyorum panikatak da var inşallah hepimiz süresinde sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi🙏
annekiz6141 Dygkyz amin bacım inşallah bende o haftalar da yoktu da tekmelerini , hareketlerini falan daha net hissediyordum benim bu ikinci kizcem bu çok naifti ya 😂 gün içinde pıt pıt sadece bide hickirirdi
Dygkyz Cuma günü kontrolüm var bakalım Dr ne diyecek ama sanki hep erken gelecek korkusu var içimde.Belkide ben böyle düşündüğüm için sancı oluyor psikolojik olabilir mi acaba
annekiz6141 Dygkyz olur kuzum psikolojikte.. Benim kizda 36+1 doğdu bende bu da dogucak o haftada diye hep korkuyordum dün gittik hastaneye ne sancı çıktı ne başka bişey suyumda gayet iyi.. Kizimda azalmıştı suyum
060436 annekiz6141 benim sürekli oluyor cnm yer daralmasıyla ilgisi yokmuş doktora sürekli karnım sert taş gibi oluyor dediğimde nst istedi o sertlik Ağrı oluyormuş dikat et kuzum
060436 annekiz6141 iyi çok şükür aşkom ayakta çok durunca fazla iş yapınca oluyor bide öyle olunca ayaklarını duvara koy uzan yüksekte dursun ayakların
annekiz6141 060436 evet kahvaltı hazirladim bide etrafı falan toparladim benim varisim de var özel bolgemde oda baskı yaptıkca çok ağrı yapıyor 😏