annekiz6141 ben 35 haftalıkken gittim karnım sertleşiyor nefes almakta zorluk cekiyodum nst de sancı çıktı serum yapıldı sizinkide öyle görünüyor doktor bebek kendini hazırlıyor dedi ilk kızımda asla böyle bı şey yaşamadım ama bunda da böyle oldu doğum olur diye korkmuyo değilim