fatmabaki blnmyld gerçektende bende diyorum bir hareketini hissetsem Okey tamam ama nau nau diyor bana 😁
lavinial blnmyld valla ben 18 haftadan beri hissediyorum canım bu hafta her gün hareketli ilk zamanlar ben dürtüyordum onu hareket etsin diye 😂
blnmyld lavinial Bende 16. Haftadan beri az az hissediyordum ams 19 olunca baya hissediyorum artık dün bende azcık dürttüm baya tepki verdi 🙈 eşimde korkuyor dürtme kızıma zarar vericeksin diye 😂
lavinial sumeyye6506 ay yapmayın 😂 bu hiç durmuyor karnımızda doğunca da böyle oluyorsa uyumıycak galiba 😂
lavinial hatice1409 bende söyledim bana da normal dedi doktor ama doğunca da böyle oluyorsalar gerçekten sıkıntı 😂
fatmabaki lavinial şu an bile uzanıyorum soğuk su içiyorum sessizliğe odakladım kendimi umarım hisseder de rahatlarım 🥹
lavinial fatmabaki ben tatlı kahve içince düz uzanınca daha çok hissediyordum biraz da bekliyorsunuz o yüzden sessiz duruyordur bebiş çok iyidir siz rahat tutun içinizi 😊
blnmyld lavinial evet düz uzanınca baya hissediliyor uyanık olursa bu sabah düz uzanmışım öyle kalktım baya vuruyor dedim sanada günaydın kızım bismillah yani 😂😂
lavinial blnmyld ayyy evet benimki de aynı 😂 pek rahat olmuyorlar düz uzanınca o yüzden dürtüyorlar bizide 😂
blnmyld lavinial Aynen artık duyuyorlar da bol bol karnınızı sevip konuşun 🥹🌸 doğunca çok etkisi oluyormuş sesinize alışmış oluyormuş çok güzel ❤️🥹
blnmyld lavinial Seninki kaç haftalık şuan canım, o sırada doktor cihazla karnımı delecek gibi sallıyor 🙈
fatmabaki blnmyld lavinial Ya birde size birşey sormak istiyorum sizler tam olarak nerde hissediyorsunuz bebişleri
lavinial fatmabaki valla canım karnımda bi sağda bi solda bi ortada bi kasıkta her yerden vuruyor açıkçası
fatmabaki blnmyld benim kızçemin ilk hareketi ortadaydı 2 kere sert şekilde sağdaydı ve sanki az önce tekrardan ortada hareket etti böyle kayma dönme gibi değiştikti🫠