lavinial 21+6 haftalığız bebek çok hareketli sürekli vuruyor durduğu zamanlar sayılı resmen bu kadar olması normal mi doktor bir şey demedi ama arkadaşlar anlamadım her bebek mi böyle
ylnydgd lavinial hareketli bebek iyidir, sinir sistemi hızlı gelişmiş. Çok hareket sıkıntı olmaz, hareket olmaması korkutucudur
lokismommy lavinial benim bal böcüğüm de öyle sabah daha ben uyurken başlıyor pıt pıt vurmaya kahvaltıdan sonra daha da hareketleniyor
hatice1409 lavinial bende 26 haftadayım benim kız da 17 de bir hissetmeye başladım maşallah 8 aylık hamileyim sanki dısardan bile o kdar belli ki ve hiç durmuyor,ilk gebeliğim oğlumda da hafta da bir acile gidiyordum hiç hareket etmiyor bakın diye 🤣🤣
blnmyld lavinial Ne olacak ki hareket etmesi güzel bişey ben 16. Haftadan beri hissediyorum bazı günler aşırı hareketli oluyor bazı günler duruyor 19+2 şuan
lavinial bsrelif amin herkesin bebişi sağlıklı olsun da insan bi bu kadarı da normal mi diye düşünüyor inanın ki 😂
lavinial hatice1409 oy maşallah benimde kız bebek ve hiç durmuyor eşimde araştır bu kadarı normal mi acaba diye birbirimize bakıyoruz işte 😂
hatice1409 lavinial bende doktora dedim normal dedi ama hiç uyumuyor gibi doğunca da böyle olurlrsa yandık 🤣şaka bir yana sağlıklı sihhatlı hayırlısıyla doğsunlar da
lavinial hatice1409 bende söyledim bana da normal dedi doktor ama doğunca da böyle oluyorsalar gerçekten sıkıntı 😂
fatmabaki blnmyld ayy canım ben birkaç gündür sanki hissetmiyorum ya da acaba az hissediyorum farketmiyor muyum diyorum normal midir acaba ya🥺
blnmyld fatmabaki normal canım zaten bebek hareketleri 28. Haftalardan sonra falan artık net her gün hareket etmesi bekleniyor diye biliyorum korkma bende her gün öyle gümbür gümbür hissetmiyorum dün ve dündeb önceki gün çok hareketliydi onda da ben stres yaptım biraz ona bağlıyorum
blnmyld fatmabaki Bende istiyorum ama maalesefff biraz daha sabrr 🥹 bugün temizlik yaptım yordum kendimi şimdi bekliyorum tetikte hareket etsin iyi olduğunu bileyim diye ama tık yok onda da inatçılar anacım 🙈
fatmabaki blnmyld gerçektende bende diyorum bir hareketini hissetsem Okey tamam ama nau nau diyor bana 😁
lavinial blnmyld valla ben 18 haftadan beri hissediyorum canım bu hafta her gün hareketli ilk zamanlar ben dürtüyordum onu hareket etsin diye 😂
fatmabaki lavinial şu an bile uzanıyorum soğuk su içiyorum sessizliğe odakladım kendimi umarım hisseder de rahatlarım 🥹