sudeunlu keşke acile gitmeseydin gece acilde direk alttan muayene ediyorlar malesef evet muamele kötü daha yeni tarama testi yaptırdım örtüyü hiç değiştirmeden yatırdılar kafamda dümdüzdü aşırı rahatsız oldum böyle yatamıyorum kafamı biraz yükseltebilirmiyiz dedim hiç cevap vermediler devlete sadece kan tarama testleri için gidiyorum