Kızlar selam 14 haftalık hamileyim bu sabah uyandım tuvaletim geldi zannetim böyle alttan bi şey pıt etti bende altıma kaçırıyorum zannetim lavaboya koştum bi baktım adet kanaması gibi kırmızı kahverengi kan geliyor bir iki peçete doldurdu ama ne bi ağrım ne de başka bi şeyim yoktu apar topar doktoruma gittim bebeğim yerindeydi kalbini dinletti doktorum sonra alttan muayene etti plasenta ve çevresinde bi kanama alanı olmadığını söyledi zaten o zaman durmuştu kahverengiye dönmüştü iyice azalmıştı doktorum dedi ki bebeğin eşinin olduğu kısım normalde bi kan yumağı zaten ve orda gevşeme olmuş istirahat etmen gerekli bunun bi tedavisi bi ilacı yok dinlenmen gerekli ama şuan bebeğinde bi problem görmüyorum dedi biz çıktık doktoruma güveniyorum ama başıma ilk defa böyle bi şey geldiği için eşim rahat etmedi başka bi hastaneye perinatoloji uzmanına gittim detaylıca inceledi ve hiçbir problem görmediğini söyledi gevşemede görmedim dedi bol bol su iç ve dinlen dedi bi de progesteran fitil yazdı bugün ve yarın sabah akşam 3. Gün sadece akşam kullan dedi daha önce başına gelen var mı acaba