sevaldqn1 ay ne güzel ya aslında dışarısı da serin akşam çıktık biz ama bizim evin üstü teras tahtadan teras yapmış ev sahibi ama ne diyorlar şuan bilmiyorum işte 😂🤦♀️ onun sıcaklığı vuruyor bizim eve yoksa evin 4 bir yani açık imkansız yani bu kadar sıcak olması