1ogrencianne hareketleri az gibi gelmeye başladı işte bana da. Normalde gündüz az aktif oluyordu gece daha aktif olurdu hatta hep gece uyumayacak gündüz uyuyacak heralde derlerdi. Doktora da bu şekilde diyordum. Ama çarşamba kontrole gittim sorun yoktu o gün perşembe de gün içinde ayaktaydım akşam oturduğumda güzel güzel hareket etti cuma günü de iyiydi az çok sanki ama gece duruldu gibi gelmeye başladı yani sanırım azaldı diye düşünüyorum evhamlı biriyim zaten çok fazla. Evet vurduğu zaman güçlü de vuruyor bazen az da hissediyorum benim hep plesanta öndeydi doktor muayene esnasında diyordu kafası da aşağıda zaten. Ama yine de korkuyorum. Ablam vs hiç hareket etmezse kork diyor o da iki ay önce doğum yaptı benim de son iki hafta azaldı hareketleri ben de korkuyordum bir şey mi oldu diye hatta diye anlatıyor ama normali mi bu yoksa gerçekten evham mı yapmam gerek bilmiyorum. Panik atağım var bu bebeği öğrendiğim ilk andan beri her sorunda doktora koşuyorum daha önce düşük yapmıştım çünkü o travmayı atlatamiyorum. eşim de çok laf ediyor bu sebeple daha az önce dedim hastaneye mi gitsek diye akşam hareket ediyordu ya niye bu kadar sorun yapıyorsun bebek her dakika nasıl hareket etsin yeri daraldı şurada iki haftaya doğacak diyor. Şu an mesela sabah 8 den beri 6-7 kere vurdu alttan hiç vurmazsa mı korkayım acaba