beybimom_ lokismommy olabilir canım insan düşündükçe kafasında kurup ilerletiyor bende ilk evlendiğim zamanlar fısıltı duyuyodum evde kafamda ilerlete ilerlete baya korkmuştum eşim olmadan uyuyamıyodum sonra annem filan hep okudu her duşa girdiğimde abdest alırım mutlaka kendimi ağırlaşmış hissettiğimde de eşime okuturum sende ayetel kürsü oku bence ben çok inanırım onun şifasına en kısa zamanda geçer inşallah 🌸
Momlife_ Benim eşim de bazen 12’den sonra geliyor hatta bazen sabah altıda geliyor ben korkmuyorum ama canım çok sıkılıyor yapacak hiçbir şey bulamıyorum dizi bile izlemek istemiyorum senin dediğin gibi Instagram’da takılıyorum burada takılıyorum uyumaya çalış uyuyunca vakit geçiyor ya da bebeğinle ilgili şeyler araştır insanın kafası dagiliyor ben alışveriş yapıyordum bazen bazen kategori yapıyordum ona bir şeyler almasan bile bakıyordum şimdi alınacak bir şey kalmadığı için yapamıyorum tabi
Masal777 bsrelif canm bışeler bul kendine oylanacak bende korkuyordum hep ışık açık bırakırdım ve atlatim nöbetçi günlerde ve şuan çocuklar olunca geçti 4 senedir yanlızım zaten
smgsmg59 bsrelif eşim 11 de nöbete gitti sabah gelecek. evlendiğimizden beri böyle gece nöbetleri oluyor. keyfime bakıyorum 😀
zhrrmom bsrelif zamanla alışıyorsun malesef. Çocuktan sonra yorgunluktan hiç korku gelmiyor aklına benim eşimde geceli gündüzlü çalışıyor gece hiç yok. Çok sabahladığım oldu. Alışkın olmadığım için. Oğlum 5 yaşında yeni ışığı tamamen yapatıp uyuya bilme durumuna geldim. Hala uyuyana kadar video kaydırıyorum bende 🥲
060436 bsrelif gelir tabiki zaman okadar hızlı geçiyor ki eşinin geldiğini bile anlayamazsın iyi düşün iyi olsun korkma cnm
Buse4161 bsrelif kuşta alabilirsiniz canım evcil hayvan varken çıt sesi bile gelse aman kedidir kuştur diyip geçiştiriyorsun korku falan kalmıyor 😂
ms_annisko bsrelif kendi içinizde bu hisse çok kulak verirseniz büyür artar, önemsememeye çalışırsanız küçülür kaybolur, üzerinde durmamaya çalışın
acelyacik bsrelif gecer gecer ben hatta sabah eşim işe giderken yatakta yatamiyordm korkuyordm salona gecip sabah sihirli annemi acip uyuyordum 🤣🤣
emine1309 2 yıldır evliyim eşim işi gereği 3 gün dışarıda oluyor. Kalabalık bir evden geldim, ilk zamanlar bir korku oluyordu sonrasında korkmaya vaktim olmadı :) Ev işleri, kızlarla görüşmeler derken bir baktım alışmışım.
_pearl bsrelif benim eşimde öyle geç geliyor bazen sabaha karşı normalde korkmazdım ama hamilelikten mi bilmiyorum üzerime bi korku geldi