bsrelif bende bazen öyle oluyordum bekarken evimiz iki katlıydı üst kata çıkmaktan korkardım şimdi evlendim ilk başta biraz korkuyordum eşim vardiyalı çalışıyor bazen bir ay gece gidiyor tv sürekli açık iş yapıyorum çok şükür hiç korkmuyorum artık ama evi temizlerken sirke kullanıyorum mutlaka tvden ayetleri açıyorum ve bence en önemlisi kötü olduğunu düşündüğüm enerjisini sevmediğim kıskanç hasetli insanları asla evime almıyorum canım bide bi ara korkmuştum rüya filan görüp fısıltı duyuyodum sonra yastığıma küçük bi streçe sarıp çörek otu koydum hem kendimin hem eşimin oda geçti çok şükür ama bol bol oku kendine evine eşine allah hepimizin evine yuvasına huzur geçim versin nazardan hasetten korusun inşallah 🌸