nurgulllllll FatmAzra_ geçen yıl annemin bacağına çaydanlık dökülmüştü burda çevremizde yanık kremi yapan birini duyduk ondan almıştık iyi geldiğini söylemişti. Yakın olsak yardımcı olurdum veya isterseniz kargo vs yardımcı olurum.
mlkcmm Öncelikle çok geçmiş olsun, kızım 4 yaşındayken bacağına çay dökülmesi sebebiyle 2.derece yanık olmuştu yanık merkezine gidip tedavi olduk ama evde kendimiz her gün pansumanında rif ampul kullandık. Gerçekten çok ama çok faydası var tavsiye ederim.
melisasak35 FatmAzra_ kapalı şekilde 24 saat kalamadım allah affetsin öyle bi acı yok bandaj dahada çok acıttı ben açtım öyle durdum rahatladım ama psıkoljaım bitmişti rabbim yardımcım olsun
FatmAzra_ sevaldqn1 Aslında biraz benim beceriksizliğim öfff Rabbim düşmanıma vermesin knka çok kötüüüüüü
Elisa0110 FatmAzra_ çok geçmiş olsun yanık çok kötü sürekli o üst tabakayı soyuyorlar o yüzden Allah yardımcın olsun elma iyi geliyo diye duymuştum