FatmAzra_ benimde bileğindem dirseğime kadar 1. Derece yanık oluşmuştu komşular falan gelmişti ben perişandım limon sıktılar o yanığın üstüne halimi anlatamam size utanmasam bağıra bağıra ağlardım yani. İz kalmasın diye sıkmışlar 🙁 iki kere yandı resmen kolum. Doktora gittik orda müdahale ettiler ertesi gün o kolum balon gibi olmuştu komple su toplamıştı ay yanık çok kötü birşey gerçekten aklıma o acı ağrı geldi okuyunca. Çok geçmiş olsun Allah şifa versin 🤲 Sonrasında kantoron yağı sürdüm ben hep hiç iz kalmadı acısı için yapıcak birşey yok bir kaç günde anca geçiyor ama iz için su toplarsa sizinde onlar geçtikten sonra kantaron yağı sürün iz kalmaması için