busrand ay valla bende bi tek ben böyleyim sanıyodum burda sürekli kalbi durdu şöyle böyle hikayeleri görünce sürekli korkuyodum ilk gebeliğim 13. Haftada bi anda mide bulantım kesilince çok korktum göğüslerimi filan kontrol ettim sürekli acaba normale mi döndü filan diye sonra hemen doktora gittim şimdi 15 haftalık oldu çok şükür ama bebişi 2 hafta görmeyim hemen doktora gidiyorum nasıl iyimi gelişimi nasıl diye hareketlerini hissetmeye başlayınca geçecek inşallah korkularımız ben artık hiç bakmıyorum o postlara