busrand kaygılanınca olan bizlere oluyor. Bir şey olacaksa ya da olmayacaksa biz bunun kaygılanarak değiştiremiyoruz. O yüzden hee kaygı geldiğinde Allah’ın nasip ettiği neyse olacak diyorum ben bunu kaygılanarak kontrol edemem bol bol dua etmeye çalışıyorum. Ha yine oluyor ama bir nebze mantığım devreye giriyor. Bence bu konuda maneviyat diri tutuyor insanı. Birde yoktan var edip nasip eden o, elimizde hiçbir şey yokken. O yüzden bize emanet olan şey için laygılanmanın bazen yersiz olduğunu düşünüyorum.