yoncahan ben kendimde avokado yemedim, bol bol yumurta her gün 2 tane yeşillik bol peynir ceviz ,aksamsa proteinsiz öğün yapmıyorum mutlaka kefir veya yoğurt tükettim ara öğünde kendim yaptım yoğurdu çoğu zaman.Ben çok et aşerdim et döner kavurma felan o yüzden kolay oldu beslenmek bebişte 10 gün önde.Ama bence bazen olmuyor yani ne yesende anne baba minyonsa felan kiloya cok takılmayın gelişim geriliği olmadığı sürece doğuncada alır annesi