Hafizenur canım bende özele gidiyorum çünkü devlette sürekli sira numarası bulamiyorum bide özeldeki operator iyi anliyor kan uyuşmazligimiz var özel sıra bakımından rahat oluyor o yüzden testlerimi özelde yapiyorum ama öyle korkutunca detayliyı devlet hastanesinde yaptırmıştım şükür orda bakan doktor sorun yok demişti sonra kendi doktoruma gösterdim özelde oda sorun yok demişti