Hafizenur bende 17.haftamda yaptırmıştım. 2li test normal çıktığında doktorum hemen söylemişti 17. Haftanda omurilik açıklık testi yapacağız diye. Endişelenmemem içinde 3 lü olmadığını bünün rutin bir şey olduğunu belirtmişti. 17. Haftamda kan verdim. Bir gafta sonra çıktı. Ben 35 tl ekstra vermiştim. Özele gidiyorum. 2li teste de 35 tl verdim. Normal kan testlerinde ekstra 5 tl veriyorum. Bunlar muayene ücretlerinin dışında. Bir hafta sonra sonucumu aldım her şeyin normal olduğunu, kan değerliminde iyi olduğunu belirtmişti. Her gittiğimde idrar testini mutlaka veriyorum. Her şey rabbimden. Günümüz teknolojisinden doğru faydalanmak iyidir diye düşünüyorum. Hepimize evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza almayı dilerim. 🦋