Selam kızlar yine ben ve yine akşam yemeği postu çok fena gribim ne tat alabiliyoruz ne koku ama malum üç çocuk ve eşim yemek bekler benim menüm şöyle
Yoğurt çorbası
Dolma
Eşime de karnıyarık
Yanına da domates salatalık dograrim
Sizlerin menüler neler hadi yorumlara😘😘😘