emine1309 lokismommy Yaa çivrilin neresinden canım, Bu arada olabilir tabi başkalarıda ama en fazla 4 kişi şeklinde demiştim canım
bsrelif cansukccc Bana çok saçma geliyor açıkçası ama hediye geleceğini bilseydim kesinlikle yapardım zaten amacı da bu eğlenmek ve hediye almak
cansukccc bsrelif ben anı kalsın istiyorum hoşuma gidiyor aslında instagram fenomenleri gibi abartılması Banada saçma geliyor ama eşinle ufak bir anı hoş olabilir ☺️
bsrelif cansukccc Benim arkadaşım eşiyle konfeti patlatmıştı akım varmış öyle yerde yaptılar çok hoş bir anıydı bence
BKZ Ben sadece kız kardeşimi ve kuzenimi çağırdım :) evi süsledik masa kurduk cinsiyet kutusu alıp üste beyaz kıyafetler alta mavi koyduk onları çıkarırken video çektik falan güzel oldu
19ali63 cansukccc İlkinde cinsiyetimizi 2li tarama yapan radyolog söylemişti ikincide abimiz arabalı parti istiyor bende bu şekilde süsleyip pasta istemiştim ama büyük cocuk olunca gönlü kırılmasın diye arabalı yapcaz arkadaşlarımlada pastalı yapcaz
gzmozden cansukccc ben evde yaptım eşimin ablası ve yakın arkadaşım istediğimiz bir videoyu çektiler :)
annekiz6141 valeriaa_ Sen bensin dhhddgd benim de ikinci gebelıgım bi ara heves ettim sonra aman dedim ugrasamam ya 🤣😂 cidden de ugrasamam hiç bana göre şeyler değil 😂🙊
busesahin cansukccc ben organizasyon istiyorum açık havada sadece gençleri çağırırım anne babalar olmaz ayıp olmasın diye eltimi çağırırım eşimin yeğenleri olur genç arkadaşlarımız olur benim kuzenim olur okadar
Prensesmom_ cansukccc malesef yapamadık iki çocuğumuz içinde evde çekirdek aile olarak yapmıştık bunda nasip olmadı kayinbabamin kanser olduğunu ogrendik bende eşime yapalım diyemedim sadace cinsiyet yazısı paylaştım iki araba ve koyup oğlumuz oluyor diye cpt de tasarlattim
valeriaa_ annekiz6141 aynen bi de gösterişten ibaret gibi gelir bana 😀 hani ,başkasının çocuğunun cinsiyetinden banane ,aynı şekilde benm çocuğumdan millete ne 😀😀