Tugbaa-0 Ben devlete gidiyorum 41 e kadar bekleyeceğiz dedi doktor 35. Haftalığım. Normal doğum için bir engel yok ise sezaryenden ziyade suni almanız daha mantıklı gibi görünüyor bir de ondan önce vajinal fitil uygulaması da yapabiliyorlarmış benim görümcem öyle doğurdu açıklık sancı yoktu 3 kere onu verdiler yumuşama olsun diye sunisiz doğurdu.