rmy1 feslegen50 kişiden kişiye göre değişir ama benim adetlerim hep sancılı geçmişti ve bende gebelik istiyordum üzülmüştüm adet olcam yine diye çünkü yine sancılı ağrım vardı gelip gelip gidiyordu hamileymişim darısı sizlere inşallah ❤️
elisamommy mariaaaaa gkcalyaa iremxersoy Adetten 1 Gün Önce Kan Verdim Negatif Ama Adette Gelmiyor Ya
Bir1kelebek Hamilelik belirtisi de yoook adet belirtisi de yoookk belirtisiz yaşayıp gidiyoruz fjgkgkgk
mrym1453 Bat 9 çatlama yumurtlama ne zaman oldu o tarz şeyleri bilmiyorum adetim ayın 9 unda birazdan test yapacağım 😀
feslegen50 rmy1 ayy aminn bacii ben her ay umutlaniyorum ama bu ay ovulasyon testi yaptım daha da umutluyum
mrym1453 gkcalyaa kızınız kaç yaşında benim 4 yaşında oğlum var ara yaşı açılıyor diye iki aydır nagatifi görüp üzülüyorum
rmy1 feslegen50 o umutlanmak kadar kötü birşey yok ya 5-6 ay denedik olmadı korktum sonrasında ise kimyasal gebelikle sonuçlanmıştı daha sonra ise iki adet geçiminden hemen sonra hamile kaldığımı öğrendim sen ne zamandır deniyorsun