benazinci selamlar bende kullandım. En sağlıklısı 2. Trimester döneme kadar kullanmakmış. Bende yaşadım günde 2 tane alıyordum öğlen ve gece. Bazen bayılacak gibi oluyordum. Bebeğiniz için şart. Ayrıca dinlenmeniz ve ayaklarınızı baş seviyesinin üzerinde tutmanız lazım. İzin alma şansınız varsa kısa bir mola verin. Benim 1 hafta var bir hafta hiç yoktu. Doktorum 1 hafta rapor yazdı inanın tuvalet ve kendime kahvaltı hazırlamak dışında kalkmadım hiç. Hamdolsun toparladık şimdi.