Kizlar suan 9+0 haftaligiz. Tam 10 gün once bi kanamam oldu progestan baslandi ve o gün zaten hemen kesildi 9 gün boyunca hic kanamam olmadi . Fakat ne zamana kadar kullanacam bilmiyorum ve suan kanamam yok. ( İlac bni cok yoruyor uyku halsizlik zaten mide bulantim var ekstra artırıyir ve vajinal almama ragmen) Yogun olarak calisiyorum izin mi alsam ilacımı biraksam bilemedim