erismis bende ilk çocuğumda yaşamadım hanımefendi ama kalbi atıyodu şükürler olsun.doktordan duyduğumu söyledim bişey kanıtlama ihtiyacım yok kimsenin bulantısıda kalp atışıda beni ilgilendirmiyo.postu açan kişi midem bulanıyo napmalıyım yazmış bende bunun kötü bişey olmadığını normal olduğunu hatta doktorların bunu olumlu yorumladığını söylemek istedim mide bulantısı yoksa kalp atışı yoktur demedim