ayox bende ilk gebeliğimde hiç yaşamadım birkaç farklı doktordan duydum ilk kontrole geldiğinizde eğer bulantım başladı derseniz ooo güzel sağlıklı bir gebelik oluşacak bebeğin kalbi atmaya başlamış diye varsayımda bulunuruz diyor doktor ben duyduğumu söyledim 3 yaşında oğlum var hiç bulantım yoktu ilkinde ama şükürler olsun gayette sağlıklı sıfır semptomlu gebelik geçirmiştim