diren34 reglden 2 gün önce beta 22′ydi. Hangi haftada kaç beta olması gerekir diye bir ölçüm yok. Önemli olan betanın iki günde bir iki kat düzenli artması. Geç döllenme olduysa beta düşük olur, vaktinde döllenme olduysa normal seviyede olur erken yumurtlamayla olduysa da daha yüksek olur. Hafta hafta bir kısas yapılması doğru değil. Reglden 2 gün önce ben beta 22′yle öğrenmişken kimisi 300-500 ile öğrenmiş olabilir. Önemli olan düzenli artık ve 1500′ü geçince kese görülmesi.