diren34 Kızlar merak ettiğim 4,5 haftalık gebeliklerde beta seviyesi kaç oranlarında olması gerektiği sizler ne zaman kaç beta ile öğrendiniz
_kalpatisi diren34 4 gün adet gecikmem vardı 415 ile öğrendim 2. Kan testim 5-6 haftalıktı 7000 küsürlere çıkmıştı sonra bebeği görüp kalp atışını duymuştum
nazli_balta gulcegul merhaba hiç belirtin var mıydı acaba adetime 4 gün kaldı göğsüm de bile hassasiyet yok adete dair yada gebeliğe dair hiçbir belirtim yok
nazli_balta lokismommy hiç belirtin var mıydı benim de beş günüm var adet belirtisi de yok hamilelik belirtisi de 0
diren34 mervekalkann Merve seninle o kadar çok denk geliyorum ki şuan kaç haftalıksın 😂 kafa kafaya gidiyor gibi hissettim gebeliklerimiz
diren34 mervekalkann aaaa yok kız sen doğırucakmışsn ben daha yeni 4+5 adete göre 😂😂 daha kontrole gitmedim ama gebelik başında domatesten tiksinmişdin diye hatırlıyorum cinsiyetin ne oldu
Busec6 Ben ilk 7 ile öğrendim 🥹 tamamen içgüdüsel normalde adetim hep gecikirdi 2 gün sonra 44 daha sonra 170 o şekilde artarak devam etti
Elifalyw1 diren34 adetim 10 gun gecikmişti test yaptım silik çikti bütün testler kan verdim beta 68 cikti geç dollenme olmus 3 haftalik falandi sanirim oyle yavas yavas yukseldi keseyi 5+5 te gorduk kalp atişini 6+4 de duyduk suan 19 haftalik
Nasippp Elifalyw1 merhaba sanırım benimde geç döllenme adetim 10 gün geçti beklenmedik süpriz oldu bize kan verdim 484 çıktı son adet tarihime göre 5+6
3boysmom diren34 ikiz gebelikti benim, adetten 1 gün sonra 30 ile öğrenmiştim. ancak geç döllenme olmuştu
dilekmom6 diren34 kişiye göre değişen bir şey canm değerden ziyade artış önemli. Ben 5 haftalıkken 3300 beta ile öğrendim
_Mother_ diren34 birlikteliğin 15. Günü kan verdim 106 çıktı benim döngüm düzensiz o yüzden adet tarihim değişiyor tek korunmasız olduğu için günü biliyorum