pinkolojii _06momms allahım sen sabır ver. Ağlayarak okudum bunu. Acını tüm kalbimle hissettim. Bende amniyosentez sonucu bekliyorum, korkuyla yaşıyorum. Allahım sen büyüksün, sen sabır ver bize.
_06momms pinkolojii Allah korktuğunuza uğratmasın inşallah. Çok zor ciğerimin acısını hiç unutmam . Hiç kötü şeyler okuyup kendinizi korkutmayın. Bugün de kimyasal gebelik geçirdiğimi öğrendim. Benim gebeliklerim biraz sorunlu oluyor çok uğraşıyorum . Vardır bi hayır .
pinkolojii _06momms aminnnn canım aminn. Sağlıkla geçireceğin bir gebelik ve bebek nasip etsin Allah inşallah.
egeemomms elisimm başın sağolsun Rabbim cennetinde buluştursun sizi çok üzüldüm beni de bekleyen 2 cennet kuşum var Rabbim yerlerini doldursun inşallah 🥺🤲🏻
snltgc Kızlar hepinizin başı sağ olsun, Rabbim imtihanınızı kolaylaştırsın, acınızı hafifletsin. Hepinizi kucaklamak isterdim❤️