elisimm Dün bebeğim 33+3 ile sonlandırma yapıldı hidrosefali ve beyin kanaması geçirdi sağlıksız gebeliktn dolayı sonlandı . Değişik duygulardym onun beklediğini biliyorm .bı kızım da var onunla avunacağm
kps elisimm başınız sağolsun, Rabbim sabır versin. Geride kalan yavrunuza güzel ömürler versin inşallah 🕊
burcuo elisimm Başınız sağolsun, hidrosefali maalesef yaşamla bağdaşmıyor, benim bebeğimde de buna çevirme ihtimali vardı beyin su topluyordu. Geçen sene mayıs ayında sonlandırma yapıldı 25.haftada. Elden bir şey gelmiyor, yürek yanıyor ama. Rabbim cennetinde kavuştursun inşallah 🙏🏻 yavrunuzla sağlıklı güzel ömürler nasip etsin. Cennet kuşlarımızla da bir gün kavuşacağız Allah’ın izniyle.
_06momms elisimm 36 haftalık kızımı karnımda kaybettim bende hiçbir sorunu yoktu aniden oldu. Cennet meleklerimiz onlar elbette bir gün kavuşup sımsıkı sarılacağız . 6 yıl oldu kızımı kaybedeli bugün bile resmine bakıp ağlamışlığım var. Allah birdaha yaşatmasın inşallah ..
elisimm buketdeniz19 30 haftadn sonra olmuş normal kontrol gitmiştim 31 de öğrendim bayram fln girdi araya o yüzden dün oldu
pinkolojii elisimm canım başın sağolsun, Allah sabır versin, çok üzüldüm çok. Acını derinleştirmek istemiyorum ama 30. Haftaya kadar normal gelişiminde miydi, ayrıntılı ultrasonda vs. Hiç mi sorun yoktu, anlamıyorum nasıl olabilir böyle bişey.
Zehrailly elisimm Başınız sağolsun Allah gönlünüze ferahlık versin. Çok üzüldüm gerçekten nasıl ve ne yazılır inanın bilmiyorum. Allah diğer evladınıza uzun ömürler versin inşallah. Annesi babasını kaybedene öksüz, yetim diyoruz da evladını kaybedene diyecek bir kelimemiz bile yok maalesef.
elisimm Zehrailly Allah razı olsun cnm çok zor bı durum Allah kimseye yaşatmasın göremedm de hiç alınırken de cesaret edemedim tüm bayıldım
Assllllllllll Allah sabır versin,ben de 1 sene önce kalp bağırsak anomalisi olan down sendromlu oğlumu kaybettim 26. Haftada,sonlandırma oldu,onun için yavrumun iyiliği için ondan vazgeçtim,yasınızı yaşayın,rabbim kalbinize ferahlık versin
_06momms @"elisim elisimm evet anneme çok baskı yapmıştım mutlaka resmini çek diye . Yok falan dediler ama hiçbirinizle asla konuşmam demiştim . Kendi ellerimle yıkamıştım gül kokulu kızımı o sırada çekmiş sanırım annem hatırlamıyorum çoğu an hafızamda yok
elisimm _06momms bn tüm bayıldım belden istedim ama sonrası cesaret edemedim bn ayilana kadr da bebeği defnettiler bnde eşimin halasına demiştim resmini çek kendime gelince bakavm die
pinkolojii _06momms allahım sen sabır ver. Ağlayarak okudum bunu. Acını tüm kalbimle hissettim. Bende amniyosentez sonucu bekliyorum, korkuyla yaşıyorum. Allahım sen büyüksün, sen sabır ver bize.