sugunes doktorum yazdı ama sgk karşılamıyor zaten aşıyı. Aşı karnene işlenmesi için yazdır bence. Birde reçeteyle gidip sağlık ocağında vurdurmuştum ben. Benim şansıma hastanenin önündeki eczaneden almıştım vardı 1 tane ama siparişle geliyormuş çoğu zaman. Aklınızda bulunsun.