Hamileyken böyle bir aşının varlığından bana bahsedilmedi bahsedilseydi kesinlikle yaptırırdım bebeğim acil servisten rsv kaptı az kalsın kendi balgamında boğuluyordu ilacı da yok hava veriyorsun enfeksiyon oluşma riskine karşın ufacık bebeğe önleyici antibiyotik içiriyorsun 3 günde toparladı ama çok zordu uyku uyuyamadım gece uykusunda boğulup ölürse diye bence kesinlikle yaptırmalı her hamile