Bence değerleriniz iyi amh da gayet güzel mutlaka rahim mr ı çektirin ve eşinizin de testleri yapılsın benim mesela her şeyim iyiydi eşime bakıldı onun değerleri ve kalitesi kötüydü o yüzden iki yıl normal gebelik olmadı hatta düşük felan da hiç yaşamadım tüp bebek tedavisi gördüm