blue_berry Yaş 27 7 aydır deniyoruz hormon sonuçlarıma bakar mısınız Amh 1,94 AFC: 14-16 FSH: 4,72 LH: 4,28 TSH: 1,34 Prolaktin: 16,21
lokismommy blue_berry bacım benim gebe kalmadan önceki sonuçlarıma baktım az önce prolaktin tsh ve lh değerlerin benimkinden daha iyi çıkmış amh de yakın değerde ovulasyon takibi yaparak hamile kaldım pcosum var sağ tarafımda solumdaki tüp ise kistten tamamen kapalı ovulasyon takibi yaptın mı hiç
izmirli_ blue_berry Porlaktin yüksek cikmis düsük olmasi lazim süt hormonu o bende yüksek cikiyordu o dostinex kullandim 0,82 düsünce kesmistik
zeyzeynur blue_berry değerlerin gayet güzel canım dediğin gibi denediğiniz halde olmuyosa senden hsg eşinden sperm testi istenşr duruma göre de hareket edilir inşallah en kısa sürede pozitifi alırsın🙏🏻🙏🏻
blue_berry lokismommy 3 ay ovülasyon testiyle takip ettim pik ve çatlama da gördüm ama olmadı ovülasyon testiyle strese giriyoruz diye bıraktım bu ay kullanmıcam test. Amh biraz daha yüksek olsa iyi olmaz mıydı chatgpt de öyle dedi🥲🥲🥲
lokismommy blue_berry doktor bana düşük dememişti 2.14 çıkmış benimki ne kadar olmalı onu da bilmiyorum ama stres çok önemli bir faktör gerçekten hamile kalamıyorum diye doktora gidiyordum hatta bu sonuçlar o zamandan kalma sonuçlarım tek çaren hamile kalmak diye sırıtıp dalga geçmişti benle ovulasyon dönemi sırasında nar ve yaban mersini tüketiyordum incir yiyordum o au hamile kaldım stres yapmadan bi dene istersen bunları
blue_berry lokismommy bende yiyim şimdilik bi sorun görünmüyor bi tek rahim filmiyle eşimin sperm testi kaldı. Stres yapmamak elde değil 😢
lokismommy blue_berry biliyorum çok zor ama kadın bedeni o kadar narin ki en ufak şeye bütün vücut düzeni bozuluyor
blue_berry bebegimibekliyorum__ neden oluyor ve ne yapılabilir peki bilginiz var mı araştırdığımdw normal değer aralığında çıkmıştı
bebegimibekliyorum__ blue_berry bi hap vardı onu vermişti doktorum. Süt hormonu bunun düşmesi lazım ben ilacı kullandıktan sonra hamile oldum
lokismommy blue_berry benim bildiğimde normal benimki 31 çıkmıştı referans dışıydı doktorum yine dr kabul edilebilir aman aman bi yükseklik değil demişti bana da arkadaşımın prolaktini 60 80 aralığında gidip geliyor hatta aynı gün öğrendik hamile olduğumuzu o da hamile şu anda
blue_berry lokismommy ayyy allahım bana ve bekleyen herkese nasip etsin sağlıkla inşallah ya çok üzülüyorum çok
lokismommy blue_berry her şey tek başına bir anlam ifade etmiyor eşiniz de bir görünsün bence inşallah onda da bişey yoktur gönlünü ferah tut dua edicem sana rabbim mutluluklar yaşatsın hayırlı sağlıklı bir evlat nasip etsin sana ve isteyen herkese
blue_berry lokismommy amin çok teşekkür ederim😢olucak inşallah🙏🏻eşim de sperm vericek inşallah bir sorunumuz yoktur Allah dermansız dert vermesin
lokismommy blue_berry sonuçların bence gayet yeterli eşinin sonuçları da iyi geldi mi gerisi de zamana bırakmakla olur inşallah umutsuzluğa kapılma 1.5 yıl sonunda kapalı tüpümü açtırmak için ameliyat olmak istediğim zamam öğrendim hamileliğimi doktor bile şaşırdı çünkü beni artık tüp bebeğe yönlendirmek üzereydi ve tam da vazgeçtiğim bi anda oldu o yüzden diyorum stres çok etkili diye 💖💖
blue_berry lokismommy burda o kadar çok vazgeçtiğim ve beklemediğim anda oldu diyen gördüm ki ben de öyle yapmaya çalışıyorum kendimi kandırıyorum beklemiyomui gibi yapıyorum başaramıyorum 😂 siz rahim filmi çektirdininiz sanırım anestezi aldınız mı ben ondan da korkuyorum
lokismommy blue_berry yok canım çektirmedim doktorum istedi ama önce lütfen şu tüpteki kisti alın öyle denemek istiyorum diue yalvardım o yüzden onu ertelenmiştim kistim de kaldı öule doğumum sezeryan olcak o sırada kisti de alacak inşallah
blue_berry izmirli_ ay şaşırdım bir kişi daha yüksek dedi ama referans değeri aralığında normal görünüyor niye öyle ki anlamadım. Kontrole gitmeme daha zaman var
bebegimibekliyorum__ blue_berry canım tekrar yazayım valla bana doktorum sorunun prolaktin değerim olduğunu söyledi. Vücut süt ürettiği için bebek var sanıyo yumurtlamayı, döllenmeyi baskılıyor benimde ilaç dostinexti zaten 2 adet var içinde yarım yarım içtiştim değer düştü gebelik oldu
izmirli_ blue_berry Saglik ocaginda tekrar vere bilirsiniz tek ona bakarlar ben tüp bebek tedavisi gördüm ondan yüksek demislerdi onun düsmesini bekledik