eymeninannesii tugcesakir33 martin 10 da gitmiştik 20 nisan yazmis kagida o zaman gidicem ama cok sabırsızlanıyorum yaa
tugcesakir33 eymeninannesii çok uzun vermıs randevu cnm ben 3 hafta 1 gidiyordum şimdi 2 hafta 1 e indi
eymeninannesii tugcesakir33 valla bilmiyorum nasıl beklicem o zamana kadar herşeyi ıyi gördüğü için mı öle uzun süre cagirmiyo anlamadim bende
brcslmn Busrali5858 benimki dolap şifonyer ve beşik aldım sonrasında baza oluyor daha kullanışlı diye öyle aldım bide küçük beşiğim var katlanabilir başlarda odasında yatmaz zaten yanımda olsun diye
Mutlulukgeldi brcslmn ben her sabah kaşar peyniri yiyorum bide süt içiyorum 2 haşlanmış yumurta gecede süt içiyorum ara öğünlerde fındık ceviz meyve yoğurt yiyorum ama muz cok kilo aldırıyor ben yemiyorum burda cok pahalı kilosu 12 tl uyuz eşim almiyi ondna
brcslmn Mutlulukgeldi ayyy bizim burda 5 lira eşim almış sağolsunnn yumurta kaşar peyniri bende yiyorum birqzda süt içmeliyim sanırım🤭🤭
Mutlulukgeldi brcslmn ben sivas suşehrinde yaşıyorum burda hersey pahalı küçücük yer ama herşeyin fiyati tavan 😑
Mucizeemm brcslmn tabi canım anne baba boyu da çok önemli doktor eşimi görünce sizin kız da uzun aynı babası gibi dedi 😂
Seymakayaoglu 26+0 bizimkide ama biiyorum kilosunu boyunu 23 haftada en son gitmistim 510 gramdi bana cok az geldi sizcede oyle degilmi 3 hafta gecti ustunden acaba almismidir kilo
Mutlulukgeldi Seymakayaoglu banada az gibi geldi benim 22 haftalıkken yaklaşık 540 gr dedi doktor sağlıklı doğsunlar da sonradan kilo alıyorlar zaten 😊
Deletedmom133 brcslmn sen etrafa ne bakıyorsun ki 4 kilo doğursan iyi mi herkesok biliyor doktor zayıf demediği sürece sakın kilo aldırmak için uğraşma şuan kilosu iyi yani